Модулі

1. Маю загальне уявлення про проект Intel, цілі та завдання проекту. Визначилась з темою проекту.

2. Зрозуміло, як можна використати навчальні дослідження в проектах та спланувати завдання для учнів, адже особлива увага приділяється пізнавальним інтересам та потребам учнів, які в свою чергу проводять власні дослідження в рамках розробленого проекту. 

Вчитель також опановує проектно-дослідницьку методику, роботу з мультимедіа та Інтернет-ресурсами, розробку власних проектів з використанням інформаційних технологій, створення презентацій, публікацій та web-сторінок. 

3. Проаналізувавши метод проектів можу окреслити його переваги, а саме вміння та навички, які набувають учні: 
- планувати свою роботу, попередньо прораховуючи можливі результати; 
- використовувати багато джерел інформації; 
- самостійно збирати і накопичувати матеріал; 
- аналізувати, співставляти факти, аргументувати свою думку; 
- приймати рішення; 
- установлювати соціальні контакти (розподіляти обов'язки, взаємодіяти один з одним); 
- створювати "кінцевий продукт" - матеріальний носій проектної діяльності (доповідь, реферат, фільм, календар, журнал, проспект, сценарій);
 - підготувати цикл занять з тем, які зацікавили б учнів середніх класів;
 - представляти створене перед аудиторією; 
- оцінювати себе та інших.

4.Тренінг Intel «Навчання для майбутнього» допоміг  з’ясувати, які переваги має використання комп'ютерних технологій у педагогічній та навчальній діяльності учнів. Особливо цінною стала можливість ознайомлення з проектним методом навчання з використанням комп’ютерних технологій. 

5.В результаті проходження тренінгу вчитель має розроблене портфоліо навчального проекту, готове до застосування на уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар