1. Маю загальне уявлення про проект Intel, цілі та завдання проекту. Визначилась з темою проекту.
2. Зрозуміло, як можна використати навчальні дослідження в проектах та спланувати завдання для учнів, адже особлива увага приділяється пізнавальним інтересам та потребам учнів, які в свою чергу проводять власні дослідження в рамках розробленого проекту.
Вчитель також опановує проектно-дослідницьку методику, роботу з мультимедіа та Інтернет-ресурсами, розробку власних проектів з використанням інформаційних технологій, створення презентацій, публікацій та web-сторінок.
3. Проаналізувавши метод проектів можу окреслити його переваги, а саме вміння та навички, які набувають учні:
- планувати свою роботу, попередньо прораховуючи можливі результати;
- використовувати багато джерел інформації;
- самостійно збирати і накопичувати матеріал;
- аналізувати, співставляти факти, аргументувати свою думку;
- приймати рішення;
- установлювати соціальні контакти (розподіляти обов'язки, взаємодіяти один з одним);
- створювати "кінцевий продукт" - матеріальний носій проектної діяльності (доповідь, реферат, фільм, календар, журнал, проспект, сценарій);
- підготувати цикл занять з тем, які зацікавили б учнів середніх класів;
- представляти створене перед аудиторією;
- оцінювати себе та інших.
4.Тренінг Intel «Навчання для майбутнього» допоміг з’ясувати, які переваги має використання комп'ютерних технологій у педагогічній та навчальній діяльності учнів. Особливо цінною стала можливість ознайомлення з проектним методом навчання з використанням комп’ютерних технологій.
5.В результаті проходження тренінгу вчитель має розроблене портфоліо навчального проекту, готове до застосування на уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар